Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 已解決 
Use GarageBand in Just 1 Hour

Learn to create music in GarageBand and become the Beethoven you've wanted to be. This online course is just $30. Sign up today!
From our sponsors
車禍糾紛~當時有人撞到我家車子的車門,拜託各位大大幫我解答
Oct 9th 2013, 14:25

我有幾個問題~~求各位大大~幫我解答謝謝
我媽媽在前一星期被一名男性司機開車撞到我們家車子的車門
當時肇事者叫我媽媽不要報警
那時他留電話給我媽媽
他說到時候汽車維修的錢他要付
然後今天打給肇事者他卻死不認罪,而且態度兇狠,耍流氓
說他不賠償我們~
我們維修費是六千而已
我們也只要求他付維修費六千而已

不知道各位大大~能不能告訴我該如何處理??拜託你們了~感謝!!!

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nbv6d9vomp1hu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()