close
Blogtrottr
背包客棧自助旅行論壇 - 旅遊新聞
外站自動匯入的旅遊新聞 
#1 Retargeting Platform

Our Average Customer Earns $10 For Every $1 Spent
From our sponsors
不愛fb但粉絲團還是開張了
Apr 28th 2014, 06:00, by 客棧跑腿

在中時部落格長滿荒煙蔓草的這段時期,網路的各種社群網站風起雲湧,媒體生態也起來變革。我本來就很不習慣即時的、立刻的互動,對我吃故我在或是我拍故有訪的網路式的證明活過也沒太大的興趣,所以就一直靜靜的、靜靜地看媒體、網路生態的改變。我並不著迷臉書也不相信臉書(對任何渠道的坐大我都很恐懼),但他確實是傳達信息與交流的管道。 由於中時部落格長期運作失靈,再加上垃圾留言太多讓我無法開放留言板,所以會

更多...

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nbv6d9vomp1hu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()