Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中 
evo

Extra 20% off all Outlet Wake Gear!
From our sponsors
交換帳號被盜
Oct 11th 2014, 14:59

我剛剛在8591跟別人換了帳號
我給他完信箱之後其他資料就被改了
他也沒給我資料
我覺得他大概是 先改信箱密碼
再用信箱查樂豆帳號
然後更改密碼 之後再改遊戲
(我之前找回密碼的順序)

他之後又一直說不是他
在那邊裝傻
不過他還有一個沒改 那就是進階認證

進接認證是我的 我也知道信箱.樂豆跟遊戲的帳號
我想用進階認證找回密碼 並更改回來
請問要怎麼做??

20點 求幫助

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nbv6d9vomp1hu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()