Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
Clear Your Inbox Today

FollowUp.cc is a simple and easy tool to help your Inbox be more productive. FollowUp.cc works on any email system and any device - No login and no special software
From our sponsors
車禍和解怎要求
Oct 12th 2014, 23:52

知識問題|

發問者: 喝可樂的貓 ( 初學者 5 級)
發問時間: 2014-10-13 07:52:18 ( 還有 4 天發問到期 )
解答贈點: 10 ( 共有 0 人贊助 )
回答: 0 0

上個月跟人發生車禍對方有闖紅燈意圖
我時速在40~50靠近他時.對方沒注意稍微加油門
緊張下擦撞對方跌倒我直接往人行道衝過去因擦撞油門向下拉
往差不多15公分高人行道撞過去.現在對方只傳一封簡訊問我好不好
事過一個多月沒打過來了.我呢因為從事建築板模沒薪資證明也沒扣繳憑單
我一天薪資有2千2~2千三這近一個半月握該怎請求賠償機車也壞了
警察哪邊調查我沒責任.對方未讓直行車.現在我該如何情求我的賠償

馬上按讚  加入 Yahoo! 奇摩 知識+  粉絲團

最新公路

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nbv6d9vomp1hu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()