close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 視聽娛樂 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 視聽娛樂 - 發問中 
Don't wait in line!

Buy your movie tickets online. Find reviews, trailers, and more at Fandango.
From our sponsors
韓國明星會用信箱看推特新跟隨者和新留言嗎
Oct 21st 2014, 17:58


誰知道韓國明星>
會用信箱看推特有誰加他和跟隨他,跟有哪些人留言給他嗎?????
就是通常會設信箱可以接收推特誰有新留言給他跟誰又加了他嗎?

非全部噢 有的人數實在爆多(到M 不只K 有用推特的就知我是說啥)
跟忙翻天那種就不要算!
不用想就該知道一定沒時間還去信箱看有誰又follow它之類

(當然我知道他們手機可以直接看
只是我想知道的是 是不是信箱會設定接收 還是不會設)

請就你所以知道的回答我喔

(本來我是想不怎會 後來又覺得未必
因為它不設定信箱可接收哪些新跟隨者的話
那要是有同是明星的follow他 他自己也不曉得呀
他不會每天用手機看誰又新跟隨了吧)

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nbv6d9vomp1hu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()