close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
請問能告訴我要怎麼搭飛機.轉機的過程??
Mar 15th 2015, 09:05

知識問題|

發問者: 佳誼 ( 初學者 5 級)
發問時間: 2015-03-15 17:05:36 ( 還有 6 天發問到期 )
解答贈點: 20 ( 共有 0 人贊助 )
回答: 0 0

我是跟媽媽一起搭飛機來印尼住
但是我不適應這邊的環境
要回台灣住
可是我不知道要怎麼搭飛機回台灣
媽媽也不想回台灣了
所以只有我一個人要搭飛機
從印尼雅加達到香港再到高雄機場
中途要轉機
而且聽說香港的海關比較嚴。
我比較擔心轉機的過程!!!!
希望可以說得比較詳細又簡單~~

馬上按讚  加入 Yahoo! 奇摩 知識+  粉絲團

最新航空

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nbv6d9vomp1hu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()